escapovani dat pro query

Petr Snajdr snajdr na firma.seznam.cz
Pondělí Prosinec 11 00:45:32 CET 2000

On Thu, 7 Dec 2000, Honza Pazdziora wrote:

> Mimochodem, i Python, i TCL uz maji podporu pristupu k databazim pres
> DBI ... tak, ze embeduji interpretr Perlu a volani Perlovske DBI. ;-)

:-D

Kdyz se nad tim clovek zamysli tak je to napohled nesmysl.
DBI je rozhrani, to pro Python definovane je
(http://www.python.org/topics/database/DatabaseAPI-2.0.html).
Co je za nim neni dulezite, doted jsem znal jen implementace
v Pythonu nebo v C. Ono totiz existuje uz docela dlouho.

Takze ten jisty druh jizlivosti :-) "i Python" a
"uz maji" asi neni moc na miste. Pokud ted okamzite
udelam totez (pravda, jeste jsem necetl tu spravnou polovinu
prirucky Extending and Embedding the Python Interpreter)
tak mohu tvrdit neco obdobne jizliveho? :-D

Ale k tomu embledovanemu Perlu, nejak jsem to nenasel, ale
je hezke, ze lide mysli na zpetnou kompatibilitu a vyuziti jiz jednou
napsaneho kodu a tak alespon castecne minimalizuji
 ucinky takzvane "historickych duvodu" (na druhe strane
nektere veci jsou nesmrtelne aneb kolik programatoru v Cobolu
bude potreba pri pristim roce YxK (dle vzoru Y2K)) ;-))

S pozdravem
   Petr Snajdr