optimalizace triggeru (Postgres, ...)

Robert Vojta vojta na ipex.cz
Pátek Prosinec 15 15:28:20 CET 2000

#  IMHO to napsat v C, rychleji to nepujde. Nekde ve strasich LN, jsem o tom
# psal clanek. Neni to moc tezke pokud pochopite datove typy.

  Do C to prepisu, v tom bych problem nevidel. Takze vas uz nic jineho
(po skouknuti triggeru) nenapada co s tim. Abych pravdu rekl, mne nenapada
vubec nic. Samozrejme indexy na ty tabulky jsou vytvorene a indexuje se
podle - line, counterstamp, line & counterstamp. Problem je, ze to co
pet minut bude generovat zhruba tech 1000 grafu z tech vsech udaju
(peti min, hodinove, denni, mesicni), takze ta databaze bude vcelku zatizena.
  Koukal sem, ze jste neco do Postgresu delal, nejaka finticka jak to urychlit
primo v Postgresu asi neni, co?

  S pozdravem,
    Robert Vojta

--
   _
  |-|  __      Robert Vojta <vojta na ipex.cz>