optimalizace triggeru (Postgres, ...)

Robert Vojta vojta na ipex.cz
Pátek Prosinec 15 15:45:52 CET 2000

#  Neco je, pokud si prohlednete SPI rozhrani, jsou tam funkce SPI_prepare()
# SPI_saveplan() a SPI_execp(). Finta je, ze query se parsuje jen pri prvnim
# pouziti a pak se pouziva uz jen SPI_execp().
#
#  Ten plan (naparsovana query) pochopitelne ma trvani jen pokud neukoncite
# spojeni (a backend). Ja pro 7.1 budu mit pripraven patch (mozna bude v
# contribu), ktery by mel umoznovat sdilet ty plany, takze neni nutne parsovat
# je pokazde connectu.

  Diky moc, kouknu na to a vyzkousim co to udela.

  S pozdravem,
    Robert Vojta

--
   _
  |-|  __      Robert Vojta <vojta na ipex.cz>