escapovani dat pro query

Ondrej Sury ondrej na globe.cz
Pondělí Prosinec 18 13:05:46 CET 2000

A co PEAR? (http://pear.php.net/)

> Web byl v drevnich dobach povazovan za hracku a lidi byli stastni,
> kdyz to nejak fungovalo. Na druhou stranu Perl se pouzival a pouziva
> na dulezite veci i neweboveho charakteru ... a oni lidi, co delaji
> velke databaze, maji precejenom jine preference a nahledy.
>
> Faktem je, ze lidi v Perlu si mnohem min lajsnou napsat (co tak
> pozoruji cizi kody)
>
> 	where name like '%$name%'

function Q($s) { return '"'.AddSlashes($s).'"'; }

"where name like ".Q("%$name%")

Kdyz je clovek pr*se tak pise jako pr*se v jakemkoli jazyce, pokud neni,
tak si v PHP udela neco podobneho ;-)

> bez toho, aby to $name oquotovali, kdyz uz nepouziji placeholders.
>
> A ano, i pro me je PHP jako seriozni nastroj nepouzitelne prave
> z tohoto duvodu -- spatna podpora databazi.

(PEAR): DB.php

--
Ondřej Surý <ondrej na globe.cz>         Globe Internet s.r.o. http://globe.cz/
Tel: +420235365000   Fax: +420235365009         Pláničkova 1, 162 00 Praha 6