MySQL

Michal Krause michal na krause.cz
Čtvrtek Prosinec 28 23:04:32 CET 2000

On 27/12/2000, Jan Zajíc wrote:

> Potreboval bych do databaze v mysql ulozit delsi text nez 255 znaku,
> jde to? Pokud ne, poradte, jak to vyresit - mam na strankach diskuzni
> forum a zatim to je tak, ze tam lidi muzou psat prispevky pouze do
> delky max. 255 znaku (dat. typ varchar). Vim, mohl bych to udelat bez
> databaze, ale to nechci.

Hledejte typ text (nebo jeho variace - mediumtext, longtext).

> Taky by mne zajimalo, jak do mysql databaze ulozit nejaky soubor
> (obrazek, ...).

Snad by melo jit toto:

INSERT INTO table (img) VALUES (LOAD_FILE('/nejaky/obrazek.gif'))

ale muj subjektivni nazor je ten, ze pro ukladani binarnich dat, jako
jsou obrazky, do databaze neni mnoho duvodu. Casto je lepsim resenim
pouhe ulozeni reference (cesta k souboru).

S pozdravem
ICQ: 7665279            Informace (nejenom) ze sveta Linuxu      /\/  \

                           Penguino  veritas