Sequence & DEFAULT klauzule (ORA 8.0.5)

Vladimir Naprstek vladimir.naprstek na prodeco.cz
Pondělí Leden 17 11:18:30 CET 2000

Dobrý den,
zkouším použít sequence a nějak se mi nedaří.
Vytvořil jsem sequenci:

CREATE SEQUENCE seq_name starting with 1 increment by 1 nomaxvalue;

a chtěl ji použít jako default hodnotu v tabulce (v Application
developer's guide, str. 4-26 se píše, že CURRVAL and NEXTVAL smí být
použito m.j. pro DEFAULT value of a column in a CREATE TABLE or ALTER
TABLE statement).

Zkusil jsem tedy ALTER TABLE tabulka MODIFY (sloupec DEFAULT VALUE
seq_name.NEXTVAL);
a Ora mi hned mrsknul do očí nadávku, že: "ORA-00984: sloupec zde není
povolen" a označil jméno sequence. To samé uvedl, rozšířil-li jsem název
sequence na plné jméno, tedy schema.seq_name.

Mohli byste mi někdo sdělit, co dělám blbě?

--
Vladimir Naprstek
e-mail vladimir.naprstek na prodeco.cz