MySQL-3.23.21-beta a BerkeleyDB tables

Karel Zak zakkr na zf.jcu.cz
Úterý Červenec 11 10:22:49 CEST 2000

On Tue, 11 Jul 2000, Pavel Janík ml. wrote:

> Zdravím,
>
> zkouším poslední beta verzi MySQL. Vytvořil jsem si tabulku:
>
> mysql> CREATE TABLE t (id INT PRIMARY KEY) TYPE=BDB;
> Query OK, 0 rows affected (1.30 sec)

 To mne celkem zaujalo, ze to vubec dali dohromady. Zajimave bude take co
udelaji s licenci kdyz chteji byt uz jen pod GPL, protoze ta podpora
transakci je z Sleepycat.com a to neni moc GLP :-)

> A nic, prostě čeká. Čeká, až první udělá COMMIT nebo ROLLBACK. Opravdu si
> takhle vývojáři MySQL představují podporu transakcí? :-( Myslím, že ne, z
> čehož plyne, že mi něco uniklo. CO?

Mozna je to dobre, protoze transakce maji umoznit hlavne "undo", pravda
vetsinou se k tomu jeste pridava podpora verzi takze pak je to i
multiuzivatelske. Jsem zvedav jak se dopracuji az k necemu takovemu jako v
PostgreSQL kde se zamykaji jen radky a to jen u update :-)

> :-) Nebudu říkat jaký jsem vyzkoušel...

...jen to rekni :-)

					Karel

PS. vsimate si toho, ze svet opravdovych DB rovna se z velke casti
    Berkeley :-)