MySQL-3.23.21-beta a BerkeleyDB tables

Úterý Červenec 25 16:52:28 CEST 2000

On Sat, Jul 15, 2000 at 09:53:56AM +0200, Pavel Janík ml. wrote:

> Tohle je záležitost query optimizeru a vůbec tomu tak nemusí být. Pokus
> jsou např. "spousta podmínek" pouze prací s indexy, může (ale ne nutně) to
> být sakra rychlejší než fulltext. Ale záleží to samozřejmě na dané

Jo, jiste. Chtel jsem pouze demonstrovat, ze udelat to ciste nejakou
funkci nebude asi to prave orechove, protoze tam si nevynutim (nebo
ano?) provedeni tohoto fulltextoveho prohledani pred vsim ostatnim.

> Tohle by byl asi vedlejší produkt toho, že bys cachoval dotazy SELECT *
> from tabulka WHERE něco. Pokud by to bylo pro tento typ dotazů
> implementováno cachování ať již rozparsovaných dotazů nebo třeba i výsledků
> (samozřejmě by musela být implementována nějaká invalidace záznamů v cache

Aha. Jakoze interne mi to ten server stejne na ty podcasti prevede.
Jo, to je pravda.

   .project: Perl, DBI, Oracle, MySQL, auth. WWW servers, MTB, Spain.
Petition for a Software Patent Free Europe http://petition.eurolinux.org