MySQL-3.23.21-beta a BerkeleyDB tables

Honza Pazdziora adelton na informatics.muni.cz
Úterý Červenec 25 16:55:50 CEST 2000

On Sat, Jul 15, 2000 at 01:45:40PM +0200, Karel Zak wrote:

> [...]
> 	3/ rewriter (apikace view, rules..)
> 	4/ planner
> 	5/ executor
>
>  Todle plati pro SELECT/INSERT/DELETE/UPDATE, ostatni prikazy maji jako bod
> 3/ rovnou vykonani prikazu (napr. CREATE..)
>
>  Nekam az pred executor jsou to celkem autonomni a dost obecne struktury.
>
> V soucasne dobe vim o cca 4 lidech schopnych neco *vice* predelavat na
> bodech 3/4/5/ ...
>
>  Trosku problem bych vydel v nekoncepcnosti toho provedeni, ze nekde na
> urovni bodu 3-4 by se melo uz neco vice delat s daty (ta temp tabulka)

Ano, nekde v tech rulez by to mohlo byt.

> IMHO to patri az do executoru. Ale zas tak moc tomu nerozumim :-)

No, bud se to da do toho provedeni, cili by byly 4 provedeni misto
jednoho, nebo by se tam vlozily tri prikazy se vsemi temi fazemi. Ani
jedno jsem nestudoval hloubeji, takze nevim, jestli by slo.

>  Co ma spatne udelane?

Bloby. :-)

   .project: Perl, DBI, Oracle, MySQL, auth. WWW servers, MTB, Spain.
Petition for a Software Patent Free Europe http://petition.eurolinux.org