Prosba o pomoc

MUDr. Miloslav Neužil drneuzil na razdva.cz
Sobota Červenec 29 13:02:18 CEST 2000

Uplácal jsem v Delphi 3 databázový program (nejsem ještě moc zkušený a angl.
umím mizerně).
K Delphi3 je přiložen instal. program IS Express. Nevím , jak pomocí něj
nainstalovat BDE tak, aby se program nejdříve podíval, jestli už BDE v
počítači je a pokud ano, tak pouze přepsal příslušný idapi32.cfg a pokud
není, nainstaloval ho tam, kam určím.
Pak mám strach, co se stane, pokud někdo už má sice BDE, ale vyšší (třeba z
Delphi 5) a já mu jej přepíšu (nebo se tím nepřepíše?).
Poslední dotaz - neexistuje nějaký freeware instalační program v češtině,
pomocí kterého bych toto všechno zvládl líp a snáz?
--
                   S pozdravem
                              MUDr. Miloslav Neužil

---