Oracle for ?

Vladimir Naprstek vladimir.naprstek na prodeco.cz
Pondělí Červenec 31 09:02:27 CEST 2000

Petr Snajdr wrote:

> Dobry den,
>
> chtel bych se zeptat na Vas nazor pokud jde
> o vyber platformy pro databazi Oracle.

Myslim, ze DB je vetsinou stroj v pozadi a dost zalezi i na ostatnich
vecech okolo. Napr. ja mam O. na linuxu a chtel bych pouzit oracle
workflow. Na linuxu mam smulu, takze mi zbyva pouzit jeste jeden server,
na nej dat WIN s ora app. serverem a cartidge pro workflow.....

> Jde mi o to co clovek muze ocekavat od
> Oracle na platformach Intel, SPARC a jinych
> resp. pod OS Linux, Windows NT, Solaris
> atd. podporovanych platforem i OS je celkem hodne.
> Proc vybrat PC? Proc vybrat SPARC? Proc neco jineho?

Ora tvrdi, ze na vsech platformach bude vse fungovat stejne... Takze:
Proc vybrat PC? treba proto, ze mi pro zamyslene pouziti vykonove
postacuje.
Proc vybrat (napr.) SPARC? Protoze vse co potrebuji mi na nem pobezi a
mam k nemu vrely vztah...
Take jedno BTW: v CONNECT!u 7/2000 se MS vytahuje, ze jejich MS SQL
server je nejvykonnejsi DB pod sluncem bez ohledu na OS, middleware a
kdovicojeste. Testovano na farme 12 stroju compaq (osmiprocesorovych) s
OS WIN2000. Takze jsou jeste nejake problemy k vyreseni s databazemi...?

--
Vladimir Naprstek
e-mail vladimir.naprstek na prodeco.cz