Oracle trideni II

Vladimir Naprstek vladimir.naprstek na prodeco.cz
Pátek Březen 17 09:41:14 CET 2000

Milan Sorm wrote:

> SQL: select * from NLS_DATABASE_PARAMETERS
> PARAMETER              |VALUE
> -----------------------+------------------------------
> NLS_LANGUAGE           |AMERICAN
> NLS_TERRITORY          |AMERICA
> NLS_CURRENCY           |$
> NLS_ISO_CURRENCY       |AMERICA
> NLS_NUMERIC_CHARACTERS |.,
> NLS_CHARACTERSET       |US7ASCII
> NLS_CALENDAR           |GREGORIAN
> NLS_DATE_FORMAT        |DD-MON-YY
> NLS_DATE_LANGUAGE      |AMERICAN
> NLS_SORT               |BINARY
> NLS_TIME_FORMAT        |HH.MI.SSXFF AM
> [...]

To jsou údaje o tom, jak byla vytvořena db, Vás by měla více zajímat výpis z
v$nls_parameters. Tyto parametry jsou nastavitelné pro každou session. zkuste
cvičit s proměnnýma prostředí, odkud spouštíte sqlplus a podívejte se na to, co
to udělá s touto tabulkou. Také alter session set nls_<parametr> = <hodnota> by
mohlo trochu pomoci.

--
Vladimir Naprstek
e-mail vladimir.naprstek na prodeco.cz