instalace Oracle 8i - segfault, sigbus, ...

Michal Safranek safranek na jhrnet.cz
Sobota Březen 18 09:52:33 CET 2000

Dobry den,
uz se tyden marne snazim nainstalovat Oracle 8i (presneji 815ship.tgz) ...
Problem je v tom, ze pri kazdem spusteni OUI to sleti v jinem miste instalace
a to bud na 'SegFault' nebo 'SigBus' ... naposledy se mi sice povedlo projit
celym instalacnim procesem, ale na konci mi nahlasil, ze nemuze spustit
dbagent. Pote, co jsem dotahl jeste 'rt' se dbagent rozbehl, ale zase pri
tvorbe database skoncil s chybou (nevim to presne): Ora 01012 Not logged in.
Uz z toho zacinam byt sileny ... myslel jsem si, ze je problem v jdk/jre
- puvodne jsem totiz mel 1.2.2 .. pak jsem zkusil 1.1.8 a nakonec jsem stahnul
1.1.6 (doporucene v inst. prirucce). Jenze kdyz jsem nainstaloval jen jre, tak
to nechodilo vubec. Po instalaci jdk + rt to chodi, ale s vyse uvedenymi
problemy. Netusite nekdo, kde delam chybu? Je to dual PII 266, 200+ MB RAM,
RH 6.X ...

Dekuji a jsem s pozdravem,
                             Michal Safranek
--
Name : Michal Safranek <safranek(at)jhrnet.cz>
Descr: jhrnet.cz admin, fi.muni.cz student, linuxfan, human being