MySQL like

Karel Zak zakkr na zf.jcu.cz
Úterý Březen 21 10:57:05 CET 2000

On Tue, 21 Mar 2000, Martin Horak wrote:

> Me take. Mel by na to existovat nejaky standard. Nebo snad existuje a
> nedodrzuje se?

SQL2 (SQL92) a SQL3 - da se to i nekde downloadnout. Ale neni to co by
autory MySQL nejak trapilo...

(Ty standardy, jsou ale dost idealisticke takze jejich implementace muze
by v praxi trosku jina, nebo prizpusobena. Ovsem ignore-case LIKE u MySQL
neni o standardu, ale asi o selhani neciho rozumu.) Take mne to malem
srazilo ze zidle kdyz jsem to zjistil. Ostatne myslim, ze na teto konf. uz
to bylo.
						Karel