Poradte -> MySQL versus PostgreSQL

Ing. Pavel PaJaSoft Janousek pajasoft na fonet.cz
Čtvrtek Březen 23 21:46:02 CET 2000

	Nekolik postrehu z druhe strany:

> [...]
>   zalozenou na PHP a datech z MySQL. Abych ji mohl rozchodit, potrebuji
>   prislusne nakonfigurovaneho servera. Jako zelezo k tomuto ucelu vyuzivam
>   starsi SUN a nechal jsem si na nej nainstalovat potrebny SW. Lec udajne se
>   nedari na SUNu (SparcStation IPX) rozchodit pod Linuxem (nejaky posledni
>   RedHat) prave MySQL a je mi nabizen PostgreSQL, ke kteremu jsem v
> literature
>   nalezl nejake vytky k vykonu. Jsou opravnene? (moje databaze bude
> obsahovat
>   jen radove100 zaznamu s oznacenim a zakladniki parametry vyrobku).

	Pokud jste psal pod PHP pro MySQL, pak mate docela smulu, neb vsechny
volani SQL budete muset prepsat (nebo to uz PHP konecne vyresilo podobne
jako Perl ala DBI?)

> * druhym problemem je spise potvrzeni neblaheho tuseni - u PostgreSQL jsem
>   nikde nenalezl zminku o verzi pro WIN32. Asi existuje jen pro UNIX, co?
>   (U MySQL mi vyhovovalo, ze jsem si celou aplikaci mohl i v navaznosti
>   na databazi v klidu pripravit a odladit doma pod Woknama (zase se mi
> nevyplati
>   kvuli tomu doma instalovat Linux).

	Existuje binarni verze pro Win32, pokud mate Cygnus Win SDK, pak muzete
i kompilovat pro Win32

Ing. Pavel Janousek (PaJaSoft)                FoNet, spol. s r. o.
Vyvoj software, sprava siti, Unix, WWW      Anenska 11, 602 00  Brno
E-mail: mailto:Janousek na FoNet.Cz            Tel.: +420  5  4324 4749
SMS: mailto:P.Janousek na SMS.Paegas.Cz        Fax.: +420  5  4324 4751
WWW: http://WWW.FoNet.Cz/                  E-mail: mailto:Info na FoNet.Cz