SQL versus vlastni reseni

Radek Andrs radek na interdata.cz
Pondělí Březen 27 11:39:47 CEST 2000

Mila Kuchta <mila.kuchta na atlas.cz> píse v diskusním
příspěvku:954135590.29284878 na 192.168.1.100...

>No nevim, to mi prijde jako za doby kamenny. Tezko sam napisete neco
"lepsiho"
>a rychlejsiho nez firmy (tisice dobrovolniku) ktere se na to specializuji.
>pouzit fileserver (k tomu jeste na NT) je take IMHO ten nejhorsi zpusob co
>znam. Proc zbytecne zatezovat sit a prenaset vsechna data, kdyz muzete
>posilat dotazy a prijimat jen vysledky. Ovsem samozrejme zalezi na
konkretni
>situaci. V jedinnem pripade bych asi pouzil fileserver a to kdyby to vse
behalo
> [...]

Naprosto moje rec. (MySQL by asi byla nejlepsi).

Jeste se zeptam - co je rychlejsi ?
    a) Bud udelat frontend rozhrani k te MySQL pres PHP a HTML
    b) nebo frontend  udelat v ACCESu a do MysQL pristupovat pres ODBC
    c) nebo ten frontend udelat uplne jinak (jak?)

Predpoklad je ze na te databazi bude pracovat simultanne cca 10 lidi, kteri
tam budou (velkou rychlosti) sazet data. Bude se jedna o nezkusene
uzivatele, kteri sotva videli pocitac.
Dobre prirovnani je treba zpracovani kuponovek za privatizace.

Diky moc
Radek Andrs