OT: Re: php3 (Was: Re: SQL versus vlastni reseni)

Daniel Fiser daniel.fiser na osf.cz
Středa Březen 29 21:23:45 CEST 2000

Ing. Pavel PaJaSoft Janousek wrote on 29 Mar 00 at 17:37:

>  K PHP mam jeste jednu vyhradu - zminovalo se tu DBI pro Perl aneb
> univerzalni DB rozhranni, skutecne jsem se zdesil, kdyz jsem
> zjistil, ze v PHP3 je pro kazdou SQL databazi jina skupina funkci,
> jinak se jmenuje, ma jine parametry... - to PHPckari skutecne mysli
> vazne?

Prominte, ale tohle mi nedalo. Vzdyt prece neni zadny problem
pouzivat knihovnu pro abstrakci od typu pouzite database, neco jako
je treba v phpLib. Potom je uplne jedno, na ktere databasi aplikace
pobezi, jenom se zmeni definice v _jednom_ souboru.

S pozdravem

Daniel Fiser