delka dotazu v PGSQL 7

Jiri Vaclavovic scat na penguin.cz
Čtvrtek Květen 18 22:00:47 CEST 2000

Dobry den,

narazil jsem na takovy problem v php+pgsql, a sice omezeni delky dotazu.
Potrebuji vkladat do db z php skriptu polozky o velikosti az 10000 znaku,
ale zjistil jsem ze kdyz ma dotaz delku delsi nez 7719 znaku, dojde k
chybe. Jakym zpusobem "zvetsim" delku dotazu? dival jsem se do zdrojaku
Pgsql, ale nic rozumneho jsem nenasel. Mam tu jeste hlavickove soubory
verze 6.5, kde byla primo konstanta MAX_QUERY_SIZE nebo tak nejak, ale ja
to potrebuji pro 7.0 a tam jsem nic podobneho nenasel

S pozdravem

J.Vaclavovic

--
<PRE>

Ing. Jiri Vaclavovic               (TeX: Ji\v{r}\'\i V\'aclavovi\v{c})

X-Media, s.r.o., Sedlackova 16, 301 11 PLZEN     http://www.x-media.cz

Tel.:019/722 07 31, mailto:jiri.vaclavovic na penguin.cz, ICQ:25 36 31 73

</PRE>