aktualizace databaze

Novak Jiri novak.jiri na sopos.cz
Středa Listopad 8 13:46:14 CET 2000

hugo na sps-bzenec.cz wrote:

> Chtel bych aktualizovat tabulku v databazi pres PHP. Nechci pouzit mysql
>
> -p databaze tabulka < soubor.
> Chtel bych to delat vzdalene.
> Zatim jsem to vyresil tak, ze mam vygenerovany soubor txt, kde co radek
> to radek do databaze.
> Pres formular si nactu ten soubor a pak ho radek co radek vlozim do
> mysqlka, jo funguje to ale...
> Dela mi prblemy cestina!!! Apach jede s modulem modczech, pricemz servr
> je nastaven na iso8859-2 a ven pro uzivatele [prohlizec] to leze jak to
> ktery vyzaduje. Takze konverze charsetu funguje bezvadne.
> [...]

Zdravicko !

Prohlizec konvertuje data odeslana HTML formularem automaticky do znakove
sady
dle hlavicky html stranky. Proto chodi   input type=text spravne.

Pokud odesilam soubor prohlizec pro input type=file  zadnou konverzi
pochopitelne neudela pritoze soubor sou pro nej binar-data
dis odeslu *.exe asi nebudu moc rad dis mi to prevede do jine znakove sady
:)

Dle meho skromneho nazoru je nutna konverze souboru na strane serveru.

Jira