DB2(CLI) a Oracle(OCI)

Libor Chocholaty chocholaty na gncz.cz
Čtvrtek Listopad 9 12:41:06 CET 2000

Diky za pomoc, je to dobry navod. Ja jsem udelal vse dle navodu, az na to
JRE. Budu si to muset jeste projit. Mam stazeno spousty dokumentace z webu
IBM, takze snad tam neco najdu. Zda se mi, ze je to prilis zamerene na
klikaci uzivatele a chybi tomu jakykoli uvod. To znamena, ze clovek, ktery
vidi DB2 poprve je pekne zmaten.
Chtel bych se zeptat, jak se programuje pod CLI? Je to stejna pruda jako
OCI od Oraclu? Ja zatim pouzivam embeded SQL na Oraclu a chtel jsem podporu
pro 64-bitove longy, ale tu Oracle nema. Jen nativni NUMBER format, ale
zase chybi knihovna na praci s nim. Vcera a predevcirem jsem byl z toho
fakt otravenej. Existuje spousta dokumentace, ale pripada mi, ze Oracle je
tak spatlanej dohromady, ze se to rucne neda moc psat (pod OCI). Co rikaj v
dokumentaci je fajn, ale kdyz se podivate na priklady, ktere tam zminujou,
pak zjistite, ze jsou delany uplne jinak, nez pisou v OCI Progs. Guide.
Mate nekdo napad, jak se do toho dostat?

S pozdravem, Libor Chocholaty