DB2(CLI) a Oracle(OCI)

Horák Daniel horak na sit.plzen-city.cz
Čtvrtek Listopad 9 12:05:38 CET 2000

> Diky za pomoc, je to dobry navod. Ja jsem udelal vse dle
> navodu, az na to
> JRE. Budu si to muset jeste projit. Mam stazeno spousty

Ja jsem instaloval Javu 1.1.8 od IBM (kterou doporucovali) a ControlCenter
fungoval - ale byl tam nejaky chytak s prekrytym oknem s chybovou hlaskou.
Stacilo vrchni okno odtahnout a chybu zavrit. Bez zaruky ;-)

> dokumentace z webu
> IBM, takze snad tam neco najdu. Zda se mi, ze je to prilis zamerene na

Ja jsem si stahnul cca 55MB manualu (tj skoro vsechno) v pdf a urcite jsem
tam videl i "uvodni" lekce. Neco bylo v html primo u trial enterprise verze.

> klikaci uzivatele a chybi tomu jakykoli uvod. To znamena, ze
> clovek, ktery
> vidi DB2 poprve je pekne zmaten.
> Chtel bych se zeptat, jak se programuje pod CLI? Je to stejna

CLI = ODBC 3.x

> [...]
> format, ale
> zase chybi knihovna na praci s nim. Vcera a predevcirem jsem
> byl z toho
> fakt otravenej. Existuje spousta dokumentace, ale pripada mi,
> ze Oracle je
> tak spatlanej dohromady, ze se to rucne neda moc psat (pod
> OCI). Co rikaj v
> dokumentaci je fajn, ale kdyz se podivate na priklady, ktere
> tam zminujou,
> pak zjistite, ze jsou delany uplne jinak, nez pisou v OCI
> Progs. Guide.
> Mate nekdo napad, jak se do toho dostat?

Ja jsem jen nainstaloval, pustil ControlCenter, vytvoril nejakou DB a tim
jsem skoncil.

		Dan