Trable s Wokenim ODBC pro MySQL?

Martin Kadlec marty na zona-cz.cz
Čtvrtek Listopad 9 15:33:16 CET 2000

No jednou jsem se o to pokoušel, ale je to fakt alchymie. Po mnoha pokusech se
nadále řídím několika pravidly:

Každá tabulka do které se chcete dívat z Windowsů přes ODBC v nějakém Microshit
programu (querry, access atpd.) musí mít definovaný primární klíč (!)
Tabulka nesmí obsahovat následující (standardní) datové typy: Float, tiny, small
a big int, blop, decimal, longtext, longblop. Možná, že ještě některé další, ale
ty jsem já nepotřeboval, takže jsem je nezkoušel.
V tabulce by neměly být definován autoinkrement k jakékoli celočíselné položce.

Když jsem tabulky upravil podle následujících pravidel, přestalo to vypisovat
různé nesmyslné hlášky a začalo to jakž takž fungovat. (Tu hlášku co popisujete
znám taky, ale je jich tam schováno mnohem víc ;-) mě to dělala položka v
tabulce typu text s definovanou délkou :-(

Jestli Vám to pomůže, moho zdaru.

MK

P.S.
Vzhledem k omezením, která jsem objevil jsem to stejně vzdal a tuhle variantu
nepoužívám ....

--
Martin Kadlec
ZONA.CZ s.r.o.