aktualizace databaze

Novak Jiri novak.jiri na sopos.cz
Pátek Listopad 10 16:37:11 CET 2000

hugo na sps-bzenec.cz wrote:

> Mohl bych vas obtezovat o nakopnuti jak to provest automaticky po nacteni.
> Hugo

1)V mysql mam data v ISO tudis soubor kterej posilam na vstup mysql musi byt
take v ISO.  !!!!!

2)soubor odeslany jako input type=file z prohlizece bude na serveru ulozen ve
znakove strance, ve ktere ho nekdo na klientske stanici ubastlil.  !!!!!
    (o te nevim nic proto by nebylo od veci kdyby soucasti vstupniho formulare
byla volba v jake znakove sade soubor je. nebo se to snazit poznat napr.
podle           identifikace klienta - je na to jakasi promnena v PHP )

3)O prekodovani souboru se tedy musim postarat sam drive nez ho poslu na
standardni vstup mysql
   (nejlepe necim podobnym jako byvavala dosovska mlaticka umi to prevest cokoli
do cehololi a kdysi sem to prepsal do  cecka todis mate li zajem ... )

(mate li vetsinu klientu z win. stoji za zvazeni ulozit data ve 1250 )

Jira

> Ps: bez modczechu by nefungoval spravne ani type=text, u techto dat probiha
> konverze na servru do iso8859-2 automaticky.

modczech neznam a nemam ale na apaci s korektne nastavenzmi jazykovymi
preferancemi a s korektne nastavenou hlavickou stranky dekoduje formulare
normalne.