Pripojeni tabulky dBase do Accessu (diakritika) - help me..

petr vp-lists na bigfoot.com
Středa Listopad 22 03:46:25 CET 2000

Dobry den.

Mam problem s diakritikou pripojenych tabulek dBase (*.dbf) do Accessu 2000
(pres nativni dBase ISAM). Do Accessu 97 to slo obejit pres FoxPro ISAM, ale
ten uz v Acc2000 neni a ODBC FoxPro nechci pouzit.

Dotaz zni: jak nastavit nejake volby kodovacich stranek dBase pri tomto
ukonu? Kde a jak? Programove (VBA) nebo to jde i pres klikaci preference
(ktere nemohu NIKDE k tomuto ucelu najit, na rozdil od volby kodovani
pripojovaneho zdrojoveho souboru typu *.CSV - tedy obycejneho textaku).

Priklad spatne funkce - misto:
"Zálohování, napájecí zdroje" mi to zobrazuje:
"Z lohovan, nap jec! zdroje"
Proste "rozsypany caj"..
    Pro zajimavost: cestina mi pise v mailu snad dobre (ISO Latin2):
ěščřžýáíéůú

Diky za pomoc.

vp.