Oracle a OCINumber v Pro*C

Jan Serak sherry na pikebo.cz
Středa Listopad 22 15:55:29 CET 2000

Libor Chocholaty wrote:

> Dobry den,
> vite nekdo jak jednoduchym zpusobem pouzivat OCINumber v programu psanem
> v ESQL a ne v OCI? 32 bitove host promenne jsou mi malo.

Pro*C jsem videl pouze z rychliku, takze se k nemu nehodlam prilis vyjadrovat.

Neni mi jasne, co myslite tim OCINumber. Pokud se jedna o C-ckovou promennou,
ktera by mela odpovidat Oraclovemu typu NUMBER, tak ji lze nadeklarovat
jako unsigned char[21], pokud na to nema Pro*C nejaky elegantni konstrukt
(nevim).
Odkazy na tuto promennou uvnitr ESQL pak pisete jako odkazy na jakoukoli
jinou host promennou (:promenna nebo tak nejak).

							Jan Serak