postgresql - nabourana databaze

Jiri Borik jiri.borik na volny.cz
Úterý Listopad 28 19:55:13 CET 2000

Podarilo se mi zborit databazi. Pri zapisu dosel prostor na disku. Holt se
nesmi logovat tolik veci ;-).

Pri beznych dotazech psql vyhodil chybu: "cannot read block xxx of yyy".
Zrusil jsem vsechny indexy (domnival jsem se, ze vyber pak bude sekvencni
a na chybu to narazi az na konci vyberu). Tak se mi podarilo pomoci "\copy
x to y" nejaka data vyexportovat. Presny pocet zaznamu v databazi nevim,
ale v exportu jich byla odhadem sotva polovina. Pro zmenu to neskoncilo
chybou, ale backend zustane v nejakem cyklu. S pg_dump to dopadlo podobne.

Pouzivam verzi postgresql-6.3.2, v databazi je (nebo byla :-() jen jedna
tabulka, ktera ma asi 150 tisic zaznamu (celkem asi 50MB dat). Bezi to na
starickem PC 486, az do teto havarie jsem byl s chovanim spokojen (odezva
primerena, se stabilitou zadne problemy).

Co se da udelat s nabouranou databazi ? Existuje nejaky postup, jak
vytahat data z porusene databaze ? Zalohu delam kazdy den, ale nekdy je
tech dat i za den az dost.

Diky za napady.

Jirka Borik <jiri.borik na volny.cz>