PostgreSQL na Win 2000

Stanislav Meduna stano na trillian.eunet.sk
Neděle Říjen 1 08:54:59 CEST 2000

Ahojte,

Pouzival som PostgreSQL 7.0 pod Windows NT 4.0, vsetko
mi relativne bez problemov fungovalo. Upgradol som
na W2000 a postmaster nejde spustit - hovori, ze nevie
alokovat shared memory. Skusal som aj -N 1 -B 16, taktiez
ziadna zmena.

PostgreSQL sam v tom bude zrejme nevinne, kedze zlyha
uz ipctest h (semafory a msg queues idu, shm nejde).
Pokial treba presne hlasky, poslem tiez (momentalne
mam bootnuty Linux a v tych NT-ckach este nemam
rozchodeny mail).

ipc-daemon samozrejme bezi a ta ista konfiguracia
na NT 4.0 SP6 fungovala bez problemov. Mam PostgreSQL
verzie 7.0 (binarky stiahnute z internetu, novsie
som zatial nenasiel) a ipc 1.03.

Hladanie v sieti neprinieslo nic okrem toho, ze sa rovnaky
problem obcas vyskytne aj na inych platformach (Solaris,
BSD). Ma niekto tusenie, o co moze ist, pripadne pointer
na viac informacii niekde na sieti?

Rad nieco vyskusam, ale s kompilaciou vlastnych veci
by bol trochu problem - cely cygwin by som instaloval
len v najnutnejsom pripade.

Zdravi
--
				Stano