MySQL 3.23.25 a myisamchk

Michal Krause michal na krause.cz
Pátek Říjen 13 11:11:36 CEST 2000

Zdravim,

nedavno jsem presel na MySQL 3.23.25 a stale narazim na jeden problem.
Byl jsem zvykly kontrolovat databaze pomoci isamchk -s z crontabu, takze
kdyz nejaka tabulka nebyla v poradku, prislo mi to emailem. Ted pouzivam
stejnym zpusobem myisamchk a zpravy mi chodi kazdy den, protoze program
pokazde hlasi:

warning: 1 clients is using or hasn't closed the table properly
table ... is usable but should be fixed

Bohuzel netusim, co si o tom mam myslet. Jeden demon je pripojen k
databazi trvale, ale nepouziva vsechny tabulky, u kterych se to hlasi.
Dale s nimi pracuje nekolik dalsich programu mnohokrat denne a neni
pravdepodobne, ze by presne jednou za den doslo k tomu, ze se neuzavre
korektne spojeni.

Mozna neco delam spatne, ale i tak jsem nepochopil tu hlasku "1 client
is using...". Znamena to snad, ze me bude myisamchk "otravovat" pri
kazde kontrole, protoze minimalne s jednou tabulkou pracuje jeden
program takrka nepretrzite?

S pozdravem

                           Penguino  veritas