PostgreSQL na Win 2000

Stanislav Meduna stano na trillian.eunet.sk
Sobota Říjen 14 11:55:26 CEST 2000

On 2 Oct 2000 12:15:40 +0200, Horák Daniel wrote:

: Nejake problemy byly prave s libcygipc - v1.07 ma mit opravene chyby, ktere
: se projevily prave na Win2K. Nejnovejsi cygipc se da stahnout z
: http://cygutils.netpedia.net/V1.1/cygipc/index.html
: ...
: Asi bude potreba pgsql i cygipc prekompilovat, jen cygipc nestaci.

Ano, bolo to tak - uz vsetko chodi ako ma. Pouzil som postup
podla http://people.freebsd.org/~kevlo/postgres/portNT.html
Treba si akurat dat pozor na to, aby clovek pri instalacii
cygwin zvolil UNIX ako defaultovy format textovych suborov,
inak spadol uz configure.

Akurat sa mi zda, ze je vysledok o nieco pomalsi ako 7.0.0 pod
NT 4, presne data ale nemam.

Vdaka
--
					Stano