Oracle interMedia Text: problem s indexaci

Vojtech Novacek vojtech na netcore.cz
Středa Září 13 11:53:07 CEST 2000

Dobry den,

mam problem se zprovoznenim interMedia Text ( resp. pri vytvareni indexu )
v Oraclu 8.1.6 na Solarisu.
Pri vytvareni indexu mi to vyhodi tuto chybu:

SQL> create index image_name_ctx on images(name) indextype is
ctxsys.context;
create index image_name_ctx on images(name) indextype is ctxsys.context
*
CHYBA na řádku 1:
ORA-29855: při vykonávání rutiny ODCIINDEXCREATE vznikla chyba
ORA-20000: Chyba v interMedia Text:
DRG-11440: operace není podporovány pro jazyk CZECH
ORA-06512: na "CTXSYS.DRUE", line 126
ORA-06512: na "CTXSYS.TEXTINDEXMETHODS", line 54
ORA-06512: na line 1

Na serveru je spusten ctxsrv pod uzivatelem ctxsys, v LD_LIBRARY_PATH a
PATH je nastavena cesta $ORACLE_HOME/ocommon/ctx/lib.
Problem bude nejspis v cestine ( db je vytvorena s ceskou podporou ),
zkousel jsem laborovat s parameters u create index, ale bez vysledku.
Mam dojem, ze se to tady kdysi resilo, ale bohuzel jsem nikde nenasel
archiv konference.

Predem dekuji za pomoc.

Vojtech Novacek

( pripadne odpovedi mi prosim posilejte take primo na mail, nejsem zapsany
v konferenci )