Oracle interMedia Text: problem s indexaci

Vojtech Novacek linux na netcore.cz
Čtvrtek Září 14 14:26:53 CEST 2000

On Wed, 13 Sep 2000, Milan Sorm wrote:

> # create index image_name_ctx on images(name) indextype is ctxsys.context
> # *
> # CHYBA na řádku 1:
> # ORA-29855: při vykonávání rutiny ODCIINDEXCREATE vznikla chyba
> # ORA-20000: Chyba v interMedia Text:
> # DRG-11440: operace není podporovány pro jazyk CZECH
> # ORA-06512: na "CTXSYS.DRUE", line 126
> # ORA-06512: na "CTXSYS.TEXTINDEXMETHODS", line 54
> # ORA-06512: na line 1
>
> ja to provozuji, ale mam English databazi, kde je nastaveno CZECH az pozdeji
> nez pri instalaci. tuhle hlasku jsem nedostal. zkuste ten index zalozit
> [...]

diky, zkusil jsem to v te jave ( Oracle interMedia Text Manager ) a
opravdu to funguje. Zajimave je, ze kdyz jsem dal 'Show SQL', tak to
vyjelo stejnou syntaxi, s jakou jsem to zadaval v SQL*plus. Ale jako
docasne reseni to staci.

	Vojtech Novacek		_-