Povedena taskarice (bylo: Re: Indexy v MySQL)

Jan Serak sherry na pikebo.cz
Čtvrtek Září 21 12:44:20 CEST 2000

znouza wrote:

> indexy v SQL jsou uplne jine indexy nez "indexy" ve
> FoxPro/dBase/Paradox...

Indexy ve FoxPro atd. jsou naprosto regulerni indexy ;-)

> doporucuju prostudovat nejakou literaturu o fungovani SQL, zkuste treba
> dokumentaci k mySQL.

K teto rade se tez pripojuji. Pokud jste totiz zvykly na prostredi
FoxPro, tak ve skutecnem RDBMS Vas muze leccos prekvapit. Vzpomnel jsem
si pri teto prilezitosti na jednu veselou prihodu nekdy z roku 1994.
Delal jsem s dalsimi lidmi na nejakem projektu v Oracle6 a doslo
ke zmene vedouciho tohoto projektu. Ten novy vsak pouze slysel slovo
Oracle, jinak byl velky vyvojar v Magicu (podle toho, co jsem slysel,
tak to snad byla jakasi databaze ne nepodobna Foxce, ale v te dobe
uz to byl viceuzivatelsky databazovy server). Zanoril se do
dokumentace k Oracle a kdyz se vynoril, prohlasil neco v tom smyslu,
ze se v tom neda rozumne programovat, protoze to - narozdil od Magicu -
nema "ukazovatko na aktualni zaznam v souboru" :-)

						Jan Serak