Indexy & select

Vladimir Naprstek vladimir.naprstek na prodeco.cz
Pátek Září 22 14:08:29 CEST 2000

Jan Serak wrote:

> Jestli to je WebDB, tak se k tomu nebudu vyjadrovat, protoze to neznam. Jestli
> je to PHP nebo tak neco, tak si osobne myslim, ze nez si hrat s Oraclovym
> optimizerem
> je vyhodnejsi si pohrat si s tou dynamickou strankou a ten select seskladat
> rozumne pro kazdy dotaz zvlast.

Je to WebDB, ale na tom neni nic extrovniho - je to vlastne sada nastroju, ktere Vam
pomohou vytvorit PL/SQL procedury,....
Prace potom je takova, ze pouzivate "jen" ty procedury, ktere si navic muzete napsat
uplne sam (a to je tento pripad).

Ale ted zpet, proceduru upravim tak, ze data vyberu jinym dotazem a pro vypis udaju
pak pouziji onen uzasny dotaz. tentokrat uz ale data vyhledam efektivneji (bez
porovnavani like '%') a to beha rychle...
Mohlo me to trknout driv, jenze kdyz ja byl tak uchvacen tim svym dotazem, ze mi
nedoslo, ze takovou hydru zas az tak moc nepotrebuji...

Nicnene dekuji za rady. To s tim exekucnim planem a tkprof mi moc pomohlo. Vedel jsem,
ze neco takoveho existuje, ale nejak jsem nevedel jak se k takovymto vysledkum
dopracovat.

--
Vladimir Naprstek
e-mail vladimir.naprstek na prodeco.cz