RunTime pro MS Access

gart (Prague, CZ) cw_developer na yahoo.com
Sobota Duben 28 14:51:57 CEST 2001

Ahoj,

kdybys chtel, tak jsem schopen Ti udelat velice rychle .EXE program (16 i 32
bit), ktery bude pracovat s tvoji MDB z Accessu tak, jako tva stavajici
aplikace vytvorena v Accessu. Navic se zajistenim transakcniho zpracovani a
plne sitova, vcetne vyreseni transaction-logging. Staci mi jen "cista" MDB,
tj. jen struktury tabulek bez dat,  pro nacteni struktury do meho Data
Dictionary.

Cena dle poctu tabulek, cca 20-50 tabulek 2-3000,- Kc dle narocnosti upravy
GUI.

Nebo lepsi reseni: udelam Ti tranformaci tabulek z MDB do nejake
profesionalnejsi databaze.

Mej se

g.

news:3addbb97$1 na news.cvut.cz...