unique constraint ignorujici NULL

Michal Polák michal.polak na turboconsult.cz
Středa Srpen 8 12:24:16 CEST 2001

> V informixu to jde taktéž. Oproti PostgreSQL s tím rozdílem, že NULL
> uloží pouze jednou a ostatní NULL hodnoty neuloží s chybou "duplicita"
>         Jiří Lisický                      ČD KMŽP Olomouc

Takze to nejde.
V puvodnim zadani bylo, aby tech NULL byl schopen ulozit vice.
Uznavam, ze jsem mozna dotaz nevznesl tak, aby se dal pochopit jednoznacne.
IMHO stejne se chova i MSSQL, pokud teda nekdo neumi nakonfigurovat
server/databazi tak, aby sezral dalsi NULLs.
--
Michal Polak
system programmer, TurboConsult s.r.o.

Everyone should hold strong convictions, I am convinced I will have another
glass.