UML, objekty

Gallo na pabk.sk Gallo na pabk.sk
Čtvrtek Srpen 23 10:52:37 CEST 2001

Neviem co konkretne hladas, ale ak ta zaujima UML tak sa
pozri na http://www.omg.org/ nachadza sa tam niekde
standard (myslim ze verzia 1.3)

> A druhý dotaz, nevíte o nějakém UML nástroji pro návrh
> databází (nejlépe pro Linux). Rád
> bych se v této oblasti trochu pocvičil...
Ja pouzivam pre "kreslenie" programcok dia, ktory ma
aj podporu UML, existuju aj nejake utilitky ktore
dokazu vysledny diagram spracovat a vytvorit napr. "Ceckovy"
kod, alebo SQL(to som neskusal), ale ich kvalita je dost
mizerna aspon u tych co som skusal ja.

> --
> Vladimír Náprstek	e-mail: vladimir.naprstek na prodeco.cz

Milan Gallo