preklad postgres 7.1.2 - to_ascii

Zdenek Pizl zdenek.pizl na pegas-dk.cz
Pondělí Srpen 27 08:46:10 CEST 2001

wrote:

>  to 'foo' tam byt nemusi, staci samotne --with-multibyte.
> Pro chod nejen to_ascii() je dulezite kodovani databaze
> (tedy CREATE DATABASE WITH ENCODING = 'foo').

Tady mi to neni jasne - v dokumentaci se rika nasledujici :
--- start ---
% ./configure --enable-multibyte[=encoding_system]
where encoding_system can be one of the values in the
following table

chapu to tak,ze MUSIM vybrat jedno z te tabulky. Ale co mam
nastavit, kdyz ta data v databazich jsou v CP1250 ??

>  Pokud nechcete nastavovat kodovani te DB, ale data jiz v
> nejakem kodovani mate (coz nepochopim a je to prasarna a
> budete mit stejne asi problemy) tak muzete pouzit:

prave proto se ptam, jinak by me to nechalo ledove klidnym.

					Z.P.