Optimalizace Oracle

Vladimir Naprstek vladimir.naprstek na prodeco.cz
Čtvrtek Srpen 30 16:58:29 CEST 2001

Dobrý den,
mám trochu času, tak jsem se začal trochu věnovat oprimalizaci výkonu Ora. A hned jsem
našel charakteristiku "Redo log space request", která by měla být blízká nule (mám 3759).
Tak jsem začal hledat a nějak tápu. Asi hledám špatně. Zkusil jsem si hrát s parametry
log_checkpoint_interval a log_checkpoint_timeout, zkusil jsem přidat soubory... a nic.
Určitě hledám jinde než mám. Poradíte, kam se vrtnout?

--
Vladimír Náprstek	e-mail: vladimir.naprstek na prodeco.cz