Obrazek a PostgreSQL

Vladimir Rengevic vlado na grafon.sk
Středa Prosinec 12 00:17:51 CET 2001

Dobry den,

> A jako text, ktery vsak jako text nezpracujete v tom vidite problem?

V archive je odpoved na moju obdobnu otazku asi spred 2 mesiacov.
Ale mozno jednoduchsi napad - co tak uchovavat obrazky ako subory
a v databaze len cestu a nazov ku kazdemu?

Vlado
----
Ing. Vladimir Rengevic
GRAFON dtp studio
Tranovskeho 19, Liptovsky Mikulas, Slovakia
phone: +421/44/5526153, fax: +421/44/5621454
mobil: +421/905/642799