Obrazek a PostgreSQL

Michal Dobes dobes na tesnet.cz
Čtvrtek Prosinec 13 08:57:35 CET 2001

Havel Zdeněk wrote:

> Ukladat do souboru ovsem znamena mit pravo zapisu do nejakeho adresare. A to
> je dalsi jmeno a heslo. Sice se to da omezit na localloop ale i tak, to asi
> nebude to prave orechove.

Apropo, tohle umi Sybase. On umi pouzivat binarni data pres soubory
na disku a pristupuje se k tomu pres normalni SQL. :-)

Jsem byl nasilim donucen prejist na Oracle, umi on takovehle veci?
Potrebuji skladovat v databazi cca 20 MB klasickych databazove
orientovanych dat a k tomu cca 100-120 GB binaru po binarni objektech
o velikosti cca 8-400 MB. Oracle musi bezet pod Win NT. Navic v tech
binarnich datech potrebuji obcas hledat.
O Oracle akorat vim, ze existuje. :-(

	Majkl