Ora 8.0.5 - imp vycerpa vsechnu pamet

Jan Serak sherry na pikebo.cz
Pondělí Únor 12 11:40:40 CET 2001

ludek.rasek na centrum.cz wrote:
> Opravy chyb jsou k dispozici (pokud se nepletu) pouze v ramci
> placene podpory (rocne desitky az stovky tisic).

To se pletete. Oracle dava plne verze RDBMS k vyvojovym a vzdelavacim
ucelum zcela zdarma, platite jen za instalace, na kterych provozujete
nejakou aplikaci.

Vim o firme (nesmim byt konkretnejsi), ktera plati za podporu v radech
stovek tisic rocne a jeji smlouva o podpore ji zarucuje automatickou
a bezplatnou migraci na nove verzi vsech vyjmenovanych produktu Oracle
(porizovaci naklady na nove verze jsou nulove, provedeni migrace delaji
lide od Oracle a je tez zaplacena supportem).

						Jan Serak

P. S.: Jsem natvrdly. Nakopnete me, prosim, nejlepe prikladem triggeru,
jehoz cas provedeni koliduje s casem provedeni constraintovych kontrol.
Ma fantazie na to bohuzel nestaci...