Mizerie zaruk na software (Re: Ora 8.0.5 - imp vycerpa vsechnu pamet)

Jan Serak sherry na pikebo.cz
Pondělí Únor 12 13:32:40 CET 2001

Karel Zak wrote:
> Dopurucuji to dale nepitvat ... jen mne zajimalo jak je to se supportem.
>
>  Obecne software firmy maji prijemny, zivot. Temer za nic neruci. IMHO
> podobna situace napr. u auta by byla zalovatelna.

No, jak ktere. Ale nepitvejme to dale.

Auta jsou tu vic nez 100 let. Masove uzivany software radove kratsi
dobu.
A legislativa obecne, jak vime, velmi pokulhava za vedou a
technologiemi.
V daleke budoucnosti, az bude zakonodarci vzat software na vedomi, se
mozna dockame predpisu, ktere budou urcovat jak dlouho ma byt ten ktery
typ (verze programu) podporovan, udrzovan atd. jak je tomu dnes treba
u aut. Do te doby 6-mesicni zaruka a smytec :-(

						Jan Serak