GROUP BY dle datetime?

Zdenek Kotala zdenek.kotala na mius.cz
Pondělí Únor 12 13:34:59 CET 2001

Karel Zak wrote:

> On Thu, 18 Jan 2001, Ing. Pavel PaJaSoft Janousek wrote:
>

>  Pokud ty propocty vystaci s count(), avg() apod... tak to GROUP BY slo.
>

> Pochopitelne je jen zalezitosti "spolecneho" prvku, ktery nejakou funkci
> z toho casu bude vytazen a pouzit na grouvani. Rekl bych, ze pouzitim napr.
> to_char() na misto date_part() bude jen veci fantazie co bude ten spolecny
> prvek.
>
>  Nebo tam mel byt problem, ktery jsem prehledl?

Resim podobny problem (lisi se pouze tim ze delam sumu po 5 minutach),
ale komplikovanejsi je to
v tom, ze potrebuji delat group pres dve polozky (cas a objekt, ktereho
se to tyka).
Tabulka ma pre milion zaznamu (velikost zaznamu je <100B) a jaksi dotaz:

SELECT time, sum(p1), sum(p2), sum(p3), zarizeni
FROM tabulka
GROUP by zarizeni, time

skonci hlasenim postgresu, ze dosla pamet. Polozka time je predpocitana,
aby byl cas rozdelen
na petiminutove intervaly.

Potreboval bych poradit jak dotaz preformulovat a  nebo pripadne
rozdelit.

			Diky Zdenek Kotala