Prechod z FoxPro 2.6 na Visual FoxPro 5.0 - obrazovky - reseni

Roman Kolbábek rkolbabek na volny.cz
Středa Únor 14 06:16:48 CET 2001

| Bohuze ve VFP jsou formulare(obrazovky) reseny objektove a
jednoduse to
| prevest nejde. Vzhledem k tomu, ze ty screeny z DOSu jsou
stejne pod Windows
| skarede, je nejjednodussi to prostredi preprogramovat.
Udelal jsem to tak v
| mnoha programech.
|
| --milan

Diky za odpoved, ale ...

1. V prispevku pisi, ze chci prevest obrazovky z FoxPro 2.6
for Win. Ty vypadaji ve VFP uplne stejne "pekne" jako
predtim ve FoxPro for Win.
2. Casem to urcite preprogramuji. Prechazim na VFP proto, ze
nabizi veci, ktere stare FP neumi ("balonove helpy", SYS(0)
mi vraci "jmeno_pc # prihlaseny_uzivatel" a ne jen "jmeno_pc
# 0" a podobne. Ted ale potrebuji co nejrychleji prejit do
VFP a pak mohu postupne ruzne moduly menit.
3. Jak jsem vcera pozde vecer :) zjistil, misto "DO
obrazovka.spr" staci spostet "DO FORM obrazovka.spx" a je
to.

--
Kolbis