Win CP-1250 tabulka pro mysql trideni

Pondělí Únor 26 17:42:19 CET 2001

On Mon, Feb 26, 2001 at 05:40:58PM +0100, Daniel Kafka wrote:

> souhlasim. ovsem to implikuje, ze i textova data a HTML mam na serveru
> v ISO-8859-2, coz vsak tak (z historickych duvodu neni). Proto mam default kodovani

Neimplikuje.

> v apachi nastaveno na CP-1250 a input z klientu se mi prekodovava na CP-1250.
> Chapu, ze to spouste lidi muze pripadat jako zverstvo odporujici vsem zvyklostem
> (a asi to tak je), nicmene ja bych to potreboval :)

Tak jeste jednou. Vam musi byt jedno, v jakem kodovani jsou data
ulozena v MySQL serveru. Podstatne pro Vas je, ze ta data, ktera jsou
tam ulozena v ISO-8859-2, dostanete diky prekodovani z MySQL klienta
v kodovani, ktere potrebujete, a to kodovani, ktere potrebujete, je
stejne, v jakem mate ostatni soubory ci data na klientske strane.

   .project: Perl, DBI, Oracle, MySQL, auth. WWW servers, DBD::XBase.
Returned from off-line, cleaning my mailbox. Sorry if this reaches you late.