Win CP-1250 tabulka pro mysql trideni

Pondělí Únor 26 17:53:37 CET 2001

On Mon, Feb 26, 2001 at 05:50:20PM +0100, Karel Zak wrote:

>  Treba uzivatel optimalizuje vykon?! ;-)

Ale jo, ja jsem pouze popisoval, ze to reseni, ktere jsem uvedl
(prekodovani) je technicky schudne, a ze v kontextu te jeho aplikace
neni pravda to, co pise. Hmmm. Kolik tech dat se mezi klientem
a serverem typicky za den prenese?

Pochopitelne pokud si OP chce koupit tridici tabulky v kodovani
CP-1250, je to take cesta.

   .project: Perl, DBI, Oracle, MySQL, auth. WWW servers, DBD::XBase.
Returned from off-line, cleaning my mailbox. Sorry if this reaches you late.