Win CP-1250 tabulka pro mysql trideni

Daniel Kafka daniel.kafka na multimedia.cz
Pondělí Únor 26 18:31:56 CET 2001

Koupit v tomto smyslu znamena, ze nekomu zaplatim za cas, ktery stravi nad
prevodem te kodovaci tabulky, coz muze byt vyhodnejsi, nez kdyz budu den
zkoumat, jak to vlastne je. A ta tabulka neni jednoducha.

Souhlasim s tim, ze "implikovat" nebylo spravne zvoleno, ale nebudeme slovickarit, ne?

Jde taky o to, že do tech mysql databazi obcas vstupuju treba rucne z konzole,
kterou mam na Windows a data, ktera takhle vkladam do dat v mysql, by byla v CP-1250.
Jinak jsem pred nejakym castem dostal od nekoho (pokud se nepletu) primo z teto konference
dodatecne funkce, ktere resi prevody kodovani primo na urovni mysql (na urovni webserveru jsem
uplne spokojen s Csackem)...

diky dan kafka

---
Odchozí zpráva neobsahuje viry.