Jak rozjet Postgre

Honza Pazdziora adelton na informatics.muni.cz
Sobota Leden 6 20:04:05 CET 2001

On Fri, Jan 05, 2001 at 09:13:00PM +0100, Jan Kopecký wrote:
> Nainstaloval jsem si Linux RedHat 6.2 cz - plnou instalaci, která obsahuje i Postgre
> Bohužel se mi nepodařilo spustit ani postmaster ... nic nefunguje a píše to hlášku typu
>
> Connection to database 'template1' failed.
> connectDB() failed: Is the postmaster running and accepting connections
>
> a podobně ... postupoval jsem podle manuálu, ale nic .. nejde spustit postmaster, nejde vytvořit template1 ....
>
> Potřeboval bych alespoň stručny navod ... diky

Podle dokumentace na www.postgresql.org v bode 9 mate vytvorit
databazi pomoci initdb a az pote v bode 10 mate spoustet postmaster.

 .project: Perl, mod_perl, DBI, Oracle, auth. WWW servers, XML/XSL, ...
Petition for a Software Patent Free Europe http://petition.eurolinux.org