MySQL - chystana vylepseni

mlekar dan yeti na seznam.cz
Úterý Červenec 3 14:37:23 CEST 2001

> Na urovni testu, nikoli produckni.

> Funguje rozumne, v mezich zamyslene funkcionality; tedy pro moje
> potreby to pouzitelne nebylo, nicmene dokazu si predstavit, ze to
> nekdo muze shledat presne tim, co potrebuje.

vzhledem k tomu ze se toho nikdo nechytl, jsem to pak dal tady neresil.
co jsem pozdeji vyzkousel, tak je ZNACNA pravda, co je zmineno v dokumentaci, ze na male tabulky neni efektivni.
Zkusil jsem to na tabulku s cca 500 radku * 5 indexovanych sloupcu na radku a kvalita indexovani se VELMI zlepsila.
pokud neco bezi nad mysql tak bych rekl, ze takovyto fulltext odpovida narokum takove aplikace, rekl bych dokonce, ze je docela
DOBRY.

btw mysql ted zacina delat i do transakci...