Problem s dotazem mozna hiearchickym

Úterý Červenec 17 16:51:12 CEST 2001

On Tue, Jul 17, 2001 at 04:06:26PM +0200, Milan Šorm wrote:

> Mam uzivatele ve skupinach a mam skupiny opet ve skupinach (libovolne
> zanorene). Snazim se zjistit, kteri uzivatele jsou v dane skupine (tohle je
> jeden krok nalezeni ve ktere nejvyssi skupine je skupina obsazena, pak uz to
> rozlozeni na uzivatele je jednoduche).

Jsem rad, ze se na to ptas. Presne tohle nejlepe resit triggerem,
ktery provede expanzi, takze nakonec budes mit pro kazdeho uzivatele
v tabulce seznam vsech jeho skupin, ve kterych se vyskytuje, i tech
odvozenych. Tu expanzi si napises v PL/SQL, kde si ty vztahy pekne
projdes. Nekde se mi tady na stole ten kod vali.

Duvod tohoto postupu: je pravdepoeobne, ze budes mnohem (velmi mnohem)
casteji hledat, kdo kam patri, nez neco menit (casova vyhoda), a disky
jsou levne (vyrovnana prostorova nevyhoda).

   .project: Perl, DBI, Oracle, MySQL, auth. WWW servers, DBD::XBase.